انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

حرف های شما از جنسی است که آدم را به یاد جنگ جمل می اندازد

بخوانید و لذت ببرید واقعا خودشون خنده شون نمی گیره از این حرفهای متناقضی که می زنند  

آیا واقعا یادشون رفته که در دوران اصلاحات چقدر به مقدسات توهین شده یا مردم ایران را خر فرض کرده اند   

آیا محسن کدیور که گفت: 

«در هند گاو ها مقدس هستند، ولی در ایران مقدس ها گاو هستند در ضمن برای من هیچ کس مقدس نسیت» 

از وابستگان دولت قبل نبود؟  

 

آیا این خاتمی نبود که با زنان نیمه برهنه ایتالیایی دست می دهد؟ و آقای کواکبیان (دم روباه) هم که مجوز آن را صادر می کند آیا از هم حزبی شما نیست؟  

 چطور شده وقتی اکبر گنجی گفت افکار امام را باید در موزه های تاریخ جست صدای هیچ کدام از نزدیکان شما به اعتراض بلند نشد ؟ حالا  چه اتفاقی افتاده که به یاد امام افتاده اید؟ 

 

 

حرف های شما از جنسی است که آدم را به یاد جنگ جمل می اندازد 

 

جنگ قدرت و ثروت  با عدالت  

 

 

 

 


 

 

 

 

همراه با انتقاد از وضعیت فعلی مطرح شد؛

سوالات صادق طباطبایی از وضعیت دیروز و امروز

از مردم بپرسید دین و ایمان فرزندانتان چهار سال پیش قوی تر بود یا امروز؟ اوضاع شغلی جوانانتان چهار سال پیش بسامان تر بود یا امروز؟ تهدیدهای خارجی چهار سال پیش بیشتر بود یا امروز؟ از ایرانیان خارج از کشور بپرسید احترام یک ایرانی خارج از کشور یا مسلمان، در اذهان عمومی جهانیان چهار سال پیش بیشتر بود یا امروز؟

 

صادق طباطبایی از همراهان مرحوم امام(ره) در پاریس معتقد است وضعیت فعلی کشور نسبت به چهار سال پیش عقب رفته تر شده است.

به گزارش«فردا» طباطبایی گفت: ما دو سند داریم که مصوب است و باید بر اساس آن عمل می شد؛ یکی برنامه پنج ساله توسعه و دیگری سند چشم انداز 20 ساله کشور. باید یک بررسی آماری انجام بدهیم و ببینیم در این سه سال و اندی ما نسبت به این دو سند جلو آمدیم و به به اهداف چشم انداز نزدیک شدیم یا نه.

وی افزود: من معتقد هستم بر اساس آمارهای رسمی خود دولت و دیگر نهاده و نظرات کارشناسان و خبرگان، در اغلب زمینه ها از اهداف دور شده ایم و حتی نسبت به برنامه پنج ساله هم عقب رفته ایم. بنابراین شرایط موجود را اصلا نمی توانیم مطابق با آرمان های امام بدانیم.

طباطبایی که از نزدیکان مرحوم حاج سید احمد خمینی بوده است ضمن رد این ادعا که در دوره تصدی دولت قبلی انقلاب از مسیر امام(ره) دور شده است، تاکید کرد: بر خلاف آنچه گفته می شود در همین دوران اخیر است که نوعی «سکولاریسم نقابدار» رشد کرده است. شما از مراجع و روحانیون بپرسید جایگاه و احترام حوزه و روحانیت در چهار سال پیش بیشتر بود یا امروز؟

وی ادامه داد: از مردم بپرسید دین و ایمان فرزندانتان چهار سال پیش قوی تر بود یا امروز؟ اوضاع شغلی جوانانتان چهار سال پیش بسامان تر بود یا امروز؟ تهدیدهای خارجی چهار سال پیش بیشتر بود یا امروز؟ از ایرانیان خارج از کشور بپرسید احترام یک ایرانی خارج از کشور یا مسلمان، در اذهان عمومی جهانیان چهار سال پیش بیشتر بود یا امروز؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد