انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

«موج‌سواری در استخر»

کاندیدای مستعفی اصلاح‌طلبان در همایش «موج‌سواری در استخر» با محکوم کردن توزیع سیب‌زمینی‌های انتخاباتی گفت: اصلاحات با این قبیل اعمال شکست نمی‌خورد. زیرا اصلاحات چنان در ایران ریشه دارد که حتی سیب‌زمینی هم نمی‌تواند آنرا از زیر خاک بیرون بیاورد.

وی که سخنانش با تشویق‌ شدید حضار قطع می‌شد افزود: واقعا باید از خودشان خجالت بکشند که با دست زدن به چنین اعمال قبیحی می‌خواهند اصلاحات را شکست بدهند، اما من در همینجا به عنوان متولی و پدر جریان اصلاحات اعلام می‌کنم که اصلاحات آنقدر زنده است که هرگز با توزیع سیب‌زمینی نمی‌میرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت:بعضی‌ها ادعا می‌کنند که من بخاطر توزیع سیب‌زمینی رایگان از کاندیداتوری انصراف داده‌ام. من چطور باید جواب اینها را بدهم؟ آیا حتما باید قسم بخورم که توزیع سیب‌زمینی هیچ تاثیری در انصراف من نداشته است؟

معظم‌له گفت:علت اصلی انصراف من این است که خوشبختانه بنده به عنوان نماد جریان اصلاحات شناخته می‌شوم. اگر خدای‌نکرده من می‌آمدم و در برابر توزیع سیب‌زمینی شکست می‌خوردم و یا به دور دوم می‌رفتم، آیا این زشت نبود؟ آیا همه جا نمی‌گفتند که اصلاحات از سیب‌زمینی شکست خورده است؟ بنابراین تصمیم گرفتم فضا را برای شخص دیگری که توانایی بیشتری در شکست دادن سیب‌زمینی دارد خالی کنم تا مبادا اصلاحات از سیب‌زمینی شکست بخورد.

نامزد اسبق اصلاح‌طلبان ادامه داد: باید به دنبال راهی بود تا مانع پیروزی سیب‌زمینی‌ها شد. امروز اختلاف به نفع هیچ‌کس نیست. من با همه نامزدهای فعلی اصلاح‌طلب صحبت کرده‌ام. اعتقاد دارم که برای پیروزی در برابر سیب‌زمینی باید دست از اختلاف برداریم و با هم اجماع کنیم.

وی به دیدار اخیر خود با نامزدهای مطرح جریان اصلاحات اشاره کرد و گفت: پس از توزیع سیب‌زمینی‌ رایگان در کشور عده‌ای از دوستان اصلاحات تصمیم گرفتند که در نشستی اضطراری این مساله را مورد بررسی قرار بدهند. در این دیدار بحث‌های مختلفی مطرح شد. قرار شد کمیته‌ای متشکل از همه احزاب اصلاح‌طلب برنامه‌های خود را برای شکست سیب‌زمینی ارائه کنند.

وی افزود: هنوز در این زمینه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. اما با توجه به کمبود پیاز احتمال دارد که ما برای مقابله با پروژه سیب‌زمینی، بین مردم پیاز توزیع کنیم. البته بحث‌هایی هم مبنی بر توزیع چیپس مطرح شده است که باید بررسی شود که آیا چیپس توانایی شکست سیب‌زمینی را دارد یا نه؟

وی با اشاره به مخالفت جمعی از پزشکان با توزیع چیپس گفت: برخی دوستان نگرانند و اعتقاد دارند که چیپس برای سلامتی جوانان مضر است، من هم اینرا قبول دارم اما فراموش نکنیم که برای پیروزی اصلاحات باید این هزینه‌ها  را تقبل کرد. اما به هر حال اگر چیپس مورد موافقت همه اعضا واقع نشد، بناچار باید «سیب زمینی اصلاح شده» بین مردم توزیع کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که انتخابات در فضایی آرام و بدور از تقلب برگزار شود و تاکید کرد: ما از عموم ملت ایران تقضا داریم که از دریافت سیب‌زمینی تا پایان انتخابات پرهیز کنند و سیب‌زمینی را تحریم کنند.

پی نوشت: خوشبختانه هر لحظه بر تعداد تحریم کنندگان سیب زمینی افزوده می شود. آقای حسن روحانی هم اخیرا سیاست سیب زمینی را محکوم کرده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد