انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

چرخش 180 درجه از شعارهای پاستوریزه انتخاباتی به جنگ روانی تبلیغا

چرخش 180 درجه از شعارهای پاستوریزه انتخاباتی به جنگ روانی تبلیغاتی!

از ملاقات وی با سعید حجاریان به عنوان یکی از متخصصین جنگ روانی خبر داده و با اعلام اینکه از زمان این ملاقات خبری در دست نیست اظهار داشت: این دیدار برای اتخاذ رویکرد نوین تبلیغاتی مبتنی بر جنگ روانی و تخریب رقیب در ستادهای انتخاباتی صورت می گیرد.

میر حسین موسوی که با گذشت مدتی از اعلام حضور رسمی خود به برنامه ها و شعارهای انتخاباتی خود از جمله هر شهروند یک ستاد پی برده است برای به روز کردن تبلیغات و ستادهای خود دست به دامن چند تن از تئوریسین های دوم خردادی شده است.

به گزارش خبرنگار جهان نیوز: وی که در ابتدای حضور خود قصد داشت بدون تخریب و انتقاد از دولت شعارهایش را پیگیری کند به دلیل ناموفق بودن این نوع تبلیغ از روزهای پس از تعطیلات نوروزی و به خصوص مصاحبه مطبوعاتی و دیگر برنامه های خود که به طرح مسائلی چون لزوم پاسخ دولت به چگونگی هزینه کرد  270 میلیارد دلار از حساب ذخیره ارزی پرداخت، رویه خود را از تبلیغات پاستوریزه به شگردهای نوین جنگ روانی و تخریب رقیب تغییر داده است. موسوی در مصاحبه خود گفته بود: مردم می‌پرسند در این سه، چهار سال اخیر ما به اندازه یک‌سوم کل درآمد نفتی کشور در عرض سی سال درآمد داشتیم و این پرسش هنوز برای ما باقی مانده که این پول کجا خرج شده است؟ نمی‌خواهم وارد این بحث شوم که پول خوب یا بد خرج شده است. تنها می‌خواهیم لیست و سندی به مجلس و ملت داده شود که ما حدود 270 میلیارد دلار پول نفت را کجا هزینه و صرف چه کردیم؟

در همین زمینه یک منبع آگاه از ملاقات میر حسین موسوی با سعید حجاریان به عنوان یکی از متخصصین جنگ روانی خبر داده و با اعلام اینکه از زمان این ملاقات خبری در دست نیست اظهار داشت  این دیدار برای اتخاذ رویکرد نوین تبلیغاتی مبتنی بر جنگ روانی و تخریب رقیب در ستادهای انتخاباتی میر حسین موسوی انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد