انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

کسی که هیچکس را قبول ندارد البته غیر از خودش

احمد توکلی وزیر و سخنگوی دولت موسوی:

میر حسین موسوی مناسب ریاست قوه مجریه نیست

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس و وزیر و سخنگوی دولت موسوی گفت‌: موسوی نمی‌تواند فرد مناسبی برای ریاست قوه مجریه در چهار سال آتی باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دفتر احمد توکلی، وی امروز جمعه در جلسه مسوولان ستادهای انتخاباتی خود در دوره گذشته طی سخنانی با اشاره به مبانی انحرافی برخی اصلاح‌طلبان تاکید کرد: با وجودی که چهره‌های اصلاح‌طلب شامل طیفی از افراد با دیدگاه‌های متفاوت و نسبت دور و نزدیک به تفکر انقلاب اسلامی و وفاداری به خط امام و استقلال ایران هستند، اما کلیت این جریان فکری از حیث سیاسی لیبرالیستی و از جهت حکومتی سکولاریستی و از حیث اقتصادی کاپیتالیستی می‌اندیشند گرچه در میان آنان وفاداران به مردمسالاری دینی و اسلام و مردم و استقلال ایران عزیز کم نیستند.
وی با اشاره به تاثیرات این نوع تفکرات دوران دوم خرداد تاکید کرد: ما امروز وظیفه داریم از بازگشت چنین تفکری به مصدر قدرت اجرایی کشور جلوگیری کنیم.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در ادامه با ذکر روحیات مثبت آقای موسوی از جمله عدالتگرایی، استکبارستیزی، ساده‌زیستی و داشتن دغدغه مستضعفان افزود: برخی شعارها ونکاتی که امروز در تبلیغات انتخاباتی بیان می ‌کند، با سوابق وعملکرد ایشان منافات دارد و آقای موسوی را باید بر اساس عملکرد ایشان در قدرت ارزیابی کرد نه سخنرانی‌ها انتخاباتی.
توکلی با ذکر مصادیقی از عملکرد دولت آقای موسوی تصریح کرد: حضور جدی دولت در عرصه‌های تولید و توزیع در زمان جنگ قابل دفاع بود اما در بسیاری از موارد، دولتی کردن اقتصاد در آن دوره نه به اقتضائات جنگ بلکه به دلیل گرایشات دولت سالارانه بود.
وی در نهایت میرحسین موسوی را در درون گفتمان انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و با بیان اینکه از آنجا که چهره‌های تندرو و ساختارشکن دوران دوم خرداد در ستادهای موسوی حضوری فعال دارند و ایشان می‌تواند پلی برای بازگشت چهره‌های تندرو و منحرف به قدرت باشد، تاکید کرد: با حفظ احترام ایشان،‌ آقای موسوی نمی‌تواند فرد مناسبی برای ریاست قوه مجریه در چهار سال آتی باشد.
به گزارش دفتر احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به توانمندی‌ها و جنبه‌های مثبت عملکرد احمدی‌نژاد و برخی انحرافات و قانون شکنی‌ها در دولت نهم یادآوری کرد: باتوجه به جمیع جهات، تا امروز کاندیدایی ندارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد