انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

انتخاب نیوز

سیاسی انتخابات طیف های سیاسی

برنامه هاشمی برای شکست احمدی نژاد



پایگاه خبـری انصارنیوز

همه کسانی که خود را اصول‌گرا می‌دانند از یکی از این چهارنفر (ناطق‌نوری و روحانی و لاریجانی و ولایتی) را نامزد کنند... به اصلاح‌طلبان هم سهم مناسب می‌دهیم!




هاشمی رفسنجانی ضمن افشای محتوای جلسه انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز درباره چگونگی شکست دکتر احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در مورد انتخابات دوره‌ دهم، اعتقاد من همان است که در جلسه‌ جامعه‌ روحانیت بحث شد و آن این است که چنانچه همه‌ کسانی که خود را به هر نوعی جزو اصول‌گرایان می‌دانند، یکی از چهار نفر مطرح شده یعنی؛ حجج اسلام ناطق‌نوری و روحانی و آقایان لاریجانی و ولایتی را، نامزد کنند.   


هاشمی رفسنجانی درباره رابطه میان وی و رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:  من و رهبری، در موارد اختلافی، با یکدیگر بحث می‌کنیم تا یکی از ما دو نفر مجاب بشود(؟!) اگر من قانع شدم که تکلیف روشن است، اگر مقام معظم رهبری ادله و توجیهات مرا پذیرفتند، خوب مطابق تکلیف خود عمل می‌کند، اما اگر هیچ‌کدام از ما نظرات دیگری را نپذیرفتند و از براهین و توضیحات ارائه شده متقاعد نشدند، چه باید کرد؟، این موضوع را با آقا به مباحثه گذاشتیم و سرانجام با دلیلی که می‌گویم، بنده خود را مکلف دیده و می‌بینم که از نظرات و اوامر ولی‌امر، تمکین و تبعیت کنم، و آن دلیل این است که ایشان در فرض عدم قناعت، حجت شرعی در پذیرفتن نظرات مرا ندارند، ولیکن من جهت عمل به نظرات و تصمیمات متخذه از سوی ایشان به عنوان رهبری، عندالله حجت شرعی و قانونی دارم.

 

وی در واکنش به پرسشی پیرامون این مسأله که چرا تاکنون هرگز هیچ حمایت آشکار و پنهانی را از دولت نهم انجام نداده‌ است، گفت: «موضع من در حق دولت نهم همان سکوت من است!»

 

هاشمی رفسنجانی ضمن افشای محتوای جلسه انتخاباتی جامعه روحانیت مبارز درباره چگونگی شکست دکتر احمدی‌نژاد در دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تصریح کرد: در مورد انتخابات دوره دهم، اعتقاد من همان است که در جلسه جامعه‌ روحانیت بحث شد و آن این است که چنانچه همه‌ کسانی که خود را به هر نوعی جزو اصول‌گرایان می‌دانند، یکی از چهار نفر مطرح شده یعنی؛ حجج اسلام ناطق‌نوری و روحانی و آقایان لاریجانی و ولایتی را، نامزد کنند و متفرق نشوند، بنده نیز به سهم و توان خود از نامزدی آن نامزد واحد، حمایت خواهم کرد، و با جریان اصلاح‌طلب هم موافقت بشود که سهم مناسبی را در کابینه و مدیریت اجرایی کشور داشته باشد که امید بر موفقیت چنین طرحی نیز فراوان است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد